Kockagyerek torta - Nutellás, málnás
2015. január 16. írta: Csillcsi

Kockagyerek torta - Nutellás, málnás

Kislányom Loni, 3. születésnapjára kockagyerek tortát kért. A  töltelékre málnát és nutellát mondott:-)

A töltelék nagyon nagyon finom! Krémes, és a málna savanykás íze a nutella nagyon édes ízével habos-babosan harmonizál!

Kockagyerek a képzeletbeli barátunk. Nála minden kockából van...a szilvásgombóc, a buborékok... Sokszor lerajzoljuk, hogy Loni gyakorolja a szögletes vonalakat. Kockagyerek citromsárga és kék szeme van...

 

Hozzávalók

1 piskóta: lehet boltban vásárolt, vagy házi piskóta
1 zacskó Aldis fagyasztott málna- azért így írom mert nem biztos, hogy 50 dkg a mennyiség, nem emlékszem mi volt a zacskóra írva :-(

2-3 evőkanál kristálycukor
1 üveg nutella
0,5 l állati tejszín
2 zacskó hab fixáló
1 zacskó zselatinpor, mely hidegen oldódik
A borítás nekem vajkrém és azon fondant volt most.

A vajkrémhez:

25 dkg margarin
20 dkg porcukor
2-3 evőkanál nutella

Elkészítés:

A piskótát most félbe vágtam csak, és miután fél percre betettem a nutellát a mikróba ( a tetején fémpapír van azt, le kell kaparni, hogy ne legyen tüzijáték a dobozban) jó vastagon megkentem az alsó piskótát.A málnakrémet savanykásra csinálta így bőven tettem nutellát, nem félve, hogy túl édes lesz a torta.

A málnát a kristálycukorral pár perc alatt összefőztem. Nem forrt, csak felolvadt a málna és elolvadt a cukor. A cukor mennyiségét mindenki ízlése szerint változtathatja persze.Majd belekevertem a langyos málnaszószba a zselatin. Hagytam hűlni, addig felvertem a tejszínt a habfixálókkal jó keményre.

A málnazselé 3/4-ét rákentem a nutellás piskótára. Vigyázni kell, hogy ne folyjon le a piskótáról, inkább több kisebb részletben öntöttem. Majd betettem a hűtőbe, hogy megkössön a zselatin.

A maradék málnazselét márványosra kevertem a felvert tejszínnel, és miután megkötött a zselé a piskótán ráterítettem a tortára. Befedtem a második piskóta lappal, és a habosra kevert vajkrémmel körbe kentem a kész tortát.

Este lett, és betettem egy éjszakára a hűtőbe. Másnap burkoltam a fondantal.

Ez lett:dsc_0159.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://csillcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr117079799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wozizi 2017.02.09. 16:13:41

TE is kockafej vagy ezért lett ez ennyire tuti :)
süti beállítások módosítása